7. tammikuuta 2006

Ihan ufoa toimintaa / Just odd action



Kylähulluus tuli taas todistetuksi kun rämmin polvea myöden lumihangessa kuvailemassa uutta villapaitaa ja komeita talventörröttäjiä. Hiukan auringonsäteitä teillekin!








I´m a village lunatic. I spend some time in knee high snow fotographing my new sweater and those frosty flowers. Here, have a little sunshine!








Paita näkyy huonosti mutta uskokaa pois, siinä on mustasta Ainosta neulottu pitsineule, parempi kuva syksyn novitassa malli nro 23.

Bad picture but the sweater is nice and lacy, made of thick woollen yarn and so warm.









Pojan sukat, lankana turkoosi ja sininen Raita.

Socks for son, made of two selfstriping yarn.














Pääkallokokoelmani täydentyi h&m kännykorulla. Ihq.

Minor adding to my skull collection. I like it.

More frosty flowers at my garden site.

Lisää talvimorsiamen kukkasia Noidutussa puutarhassa.

Ei kommentteja: