15. helmikuuta 2005

Olen luopunut / I have given up

Olen luopunut kahvinjuonnista, yöunista, ulkonäöstä, sileästä mahanahasta, meikkaamisesta ja piilolinsseistä mutta piru vie, harrastuksestani en aio luopua. Pieni rajoittaminenkaan ei onnistu, kun kysymys on langanhamstrauksesta. Olen toivoton, myönnetään. Tälläkin hetkellä minulle on tulossa ihanuuksia vihreästä vyyhdistä ja lauantaina aion valloittaa Tampereen lankakaupat. Neulomaton päivä on minulle kauhistus, kyläreissullakin pitää aina olla neule mukana. Taistelen ajoittain mielihalujani vastaan, en käy joka kerta lankahyllyn luona kaupassa mutta aina keksin jonkin hyvän syyn ostaa lisää lankaa. Olen paatunut addikti, mutta onnellinen lankojeni kanssa.

PS:Löysinpä jotain hauskaa;)

I have given up for coffee, nightsleep, my good looks, sleek tummyskin, make over and contact lenses but damn it, I´m not going to give up my hobby. I´m not going to narrow it down either. I´m quite hopeless, sometimes I try to not buy any new yarn, but at least twice a week I buy something knitting related. A day without knitting is a terrifying thought, I always keep at least one knit with me. I´m addicted but happy with my yarns.

Look here;)

3 kommenttia:

Sanna Tallgren kirjoitti...

Kuulosti ihan mun listalta, tuo luopmisjuttu. Ja olet oikeassa pipon suhteen. Pikkuneitien mielestä kutittavat pipot on syvältä!! Kehittelen sen jostain muusta, popista tms.. Ois vaan ollu sen neidin lempivärit siin raitalangassa. Teen siitä sukat =) NEULOMISESTA EI LUOVUTA!!! Itteäni harmittaa kun en pysty neulomaan liikkuvassa autossa...alkaa oksettaa =(

KirsiÄr kirjoitti...

Tervetuloa Tampereelle! Täällähän on oikeastaan kaksi oikeaa lankakauppaa. Taito-shopissa on muutamia herkkulankoja. Ehkä suon itselleni karvalankaa johonkin tulevaan projektiin. Olen jo ansiokkaasti sitä käynyt hipelöimässä.

Kati E kirjoitti...

Minulta meni sileä vatsanahka ja piilolinssit. Mutta kahvista ja meikkaamisesta en ole luopunut. Enkä aio luopua neulomisestakaan, nyt kun sain siihen lisää aikaa opinnoilta. :)